Zeven zonden

maandag 17 juni 2013

Nummer 40

Aan alles komt een einde. Zo ook aan mijn blogopdracht voor school. De veertig posts zijn behaald. Ik vond het erg leuk om te doen en heb dan ook een top 3 gemaakt. Een top 3 van de posts die ik zelf het leukst vond om te maken en daarbij ook de posts die het meest zijn bekeken.

Met kop en schouders steekt hij erboven uit. Het staatsieportret. Samen met een vriendinnetje heb ik hier hard aan gewerkt en ik ben dan ook nog steeds erg blij met resultaat.


Ik vond het erg leuk om deze post te maken. Het was zoek- en speurwerk, maar dat geeft niet, want uiteindelijk heb je iets waar je blij mee bent. Het voordeel voor mij was dat ik zelf natuurlijk ook een hele hoop aan de tips had. Want vele waren ook voor mij nieuw. 


Naast het maken van het staatsieportret vond ik dit toch wel echt mijn leukste post om te maken. Ik irriteerde me namelijk al tijden en stond dan ook te popelen er iets over te schrijven. En toen kwam daar mijn blog. En een geluk voor mij, ik kreeg het ook nog binnen mijn thema geplaatst.



Ik hoop dat jullie genoten hebben van het lezen van mijn blog! Ik ben in ieder geval erg blij met het resultaat. En nee ik ga geen vaarwel zeggen, want ik zal zeker nog een keer een post plaatsen. Alleen zal dit niet zo vaak zijn als voorheen. 

Bedankt lezers!

Liefs, 
Esmee (aanbidster van het leven)



1 opmerking:

  1. What an amazing blogpost! I love your writing skills:)

    Love your blog! I am starting following you!
    Maybe we should follow eachother?
    Would love that!

    XOXO Hat&Heart.
    Jülide

    BeantwoordenVerwijderen